czwartek, 28 sierpnia 2014

Gdzie na wakacje we wrześniu?

Choć jesień już za pasem, dopiero teraz mogę pozwolić sobie na mały urlop :) I tu pojawia się pytanie: gdzie pojechać na wakacje we dwoje w drugiej połowie września?

Cóż, nasuwa mi się na myśl kilka opcji. Każda ma swoje wady i zalety. Zupełnie nie wiem jeszcze, gdzie pojadę. Wiem, że nie chciałbym przeznaczyć na to zbyt dużo pieniędzy, trochę poleniuchować i trochę się pobawić :)

Pierwsza opcja, jaka przychodzi mi do głowy, to gotowa wycieczka z biurem podróży. We wrześniu w wielu krajach Europy jest jeszcze ciepło, a ceny wycieczek są baaardzo niskie. To dobra opcja dla leniuszków ;) Nie do końca lubię taką nieaktywną formę wypoczynku, lecz raz na jakiś czas chyba nie zaszkodzi!

Myślałem też o objazdowej wycieczce po całej Polsce. Samochodem albo pociągiem.. Jak to mówią: cudze chwalicie, swego nie znacie ;) Nie byłem jeszcze w wielu polskich miastach, zwłaszcza na wschodzie kraju. No i mógłbym zahaczyć o morze :) szkoda tylko, że temperatura jest już taka, że nie można się w nim kąpać... :(

Osobiście najchętniej pojechałbym w Bieszczady albo w Tatry... niestety, nie decyduję sam ;) Moja luba zdecydowanie nie da się wyciągnąć na taką wyprawę. A Wy - gdzie spędzaliście/spędzicie wakacje w tym roku? ;)

Beauty Pool Posing 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz