wtorek, 30 września 2014

Ubezpieczenia, ubezpieczenia :)

Witam wszystkich, dzisiaj powraca temat ubezpieczeń. Zasypię Was kolejną dawką wiedzy, a co się będę! :D Mam nadzieję, że coś z tego wyniesiecie, że zapamiętacie i będziecie mi wdzięczni.


Słyszeliście może o czymś takim jak ubezpieczenie na wypadek inwalidztwa?  Na pewno tak, jednak jeżeli macie jakieś wątpliwości to zapraszam na stronę ilekosztujeubezpieczenienazycie.pl
Ubezpieczenie na wypadek inwalidztwa jest dodatkiem do podstawy ubezpieczenia na życie. Można je nabyć indywidualnie, ale również poprzez ubezpieczenie z zakładu pracy.

Jeżeli chodzi o mnie to polecam tego typu rozwiązanie. Jest zresztą dosyć popularne i często stosowane. Nigdy nie wiadomo co nas czeka w przyszłości, dlatego warto się zabezpieczyć i nie myśleć o tym, że zostaniemy bez środków do życia.

Kwota jaką możemy uzyskać jest zależna od poziomu doznania uszczerbku na zdrowiu. Możemy wyróżnić całkowite trwałe inwalidztwo oraz częściowo trwałe inwalidztwo. W przypadku pierwszego tracimy zdolność do podjęcia jakiejkolwiek pracy, w drugim tracimy któryś z organów.

Piszę o tym, bo warto mieć tego typu ubezpieczenie, możemy być wtedy spokojni o swoją przyszłość, zwłaszcza, gdy nie będziemy w stanie na siebie zarobić, lub co gorsza jesteśmy jedynym żywicielem rodziny. Mam nadzieję, że weźmiecie sobie tę radę do serca. Wiem co mówię, do mojego towarzystwa ubezpieczeniowego przychodzą różni ludzie i różne rzeczy ich w życiu spotkały.

Pozdrawiam i do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz