piątek, 19 września 2014

Znowu o ubezpieczeniach

Dawno nie pisałem o swojej pracy, dzisiaj nadszedł właśnie ten dzień. Mam nadzieję, że moje rady okażą się pomocne i nie zanudzę Was z pozoru tak mało ciekawym tematem.



Chciałbym powiedzieć kilka słów o tym jak się odnaleźć w różnego rodzaju ofertach. Oczywiście odpowiedzialność jest mniejsza, gdy chcemy ubezpieczyć tylko siebie. Jeśli jednak posiadamy rodzinę, spoczywa na nas duży obowiązek i musimy zdać sobie sprawę z tego, że wybórubezpieczenia życia nie będzie takie łatwy.
W jednym z wcześniejszych wpisów powiedziałem kilka słów o jednej ze stron, na których można zestawić ze sobą różne oferty. Dzisiaj chciałem polecić kolejną z nich, a mianowicie: jakie-ubezpieczenie-na-zycie-wybrac.pl.
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że dla osoby która nie posiada dużej wiedzy w tym temacie może być ciężko znaleźć ubezpieczenie dopasowane do jego potrzeb. Tego typu porównywarki wykonują za nas jedną z czynności :) Nie ukrywam też, że dużo zależy od naszych możliwości finansowych. Zarabiając więcej możemy sobie pozwolić na wykorzystanie dodatkowych możliwości, takich jak chociażby ubezpieczenie posagowe dla naszych dzieci czy wybór planu emerytalnego.

Należy pamiętać, że niezależnie od tego, ile zarabiamy to ubezpieczenie zdrowotne stanowi absolutne minimum. Piszę o tym, jednak mam nadzieję, że każdy zdaje sobie z tego sprawę. Bez niego ciężko wyobrazić sobie co się dzieje, gdy (nie daj Boże) będziemy ofiarami jakiegoś wypadku. Tak wiem, być może dramatyzuje, ale trzeba brać pod uwagę wszystkie okoliczności, zwłaszcza, kiedy założyło się rodzinę. Wtedy dodatkowym impulsem są bliscy i to o nich także należy pamiętać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz