środa, 17 września 2014

Nie samą piłką nożną żyje człowiek


Nie myślałem, że kiedyś się do tego przyznam, ale jednak. Oprócz piłki nożnej są sporty, które mogą być równie ekscytujące. Myślę tutaj o siatkówce. Zwłaszcza po wczorajszym meczu Polska- Brazylia, w czasie którego trzeba było mieć nerwy ze stali! Chyba nikomu nie muszę przypominać, że w Polsce aktualnie trwają Mistrzostwa Świata w tej dziedzinie sportowej.


Na co chciałem zwrócić uwagę? Na atmosferę podczas meczów. We Wrocławiu odbyło się ich kilka. Ja też wybrałem się na 2 i chcę jeszcze więcej. Jest to całkiem inne przeżycie niż na piłce nożnej. Jest tak charakterystyczne, że nie da się go porównać do niczego innego. Po prostu tam trzeba być. Każdy Polak powinien mieć obowiązek bycia chociaż raz w życiu na takim wydarzeniu. Siatkarski mundial dostarcza mega emocji. Nie ukrywam, że się wkręciłem.
 
Każdy, kto był na meczu,  wie o co chodzi. Ciężko jest znaleźć osobę, która nie byłaby ubrana w nasze narodowe barwy. Coś pięknego :) Nie ma też nikogo, kto by nie śpiewał, krzyczał i zagrzewał naszych do boju. Nie dziwię się, dlaczego w tej dyscyplinie jesteśmy uważani za jednych z najlepszych kibiców na świecie. Z takim wsparciem nie ma opcji, musimy wygrać te mistrzostwa! :)


To pierwsze mistrzostwa zorganizowane w Polsce, a ja mam nadzieję, że nie ostatnie. Trzymam mocno kciuki za naszych i zaczynam zdobywać wiedzę teoretyczną na temat tego sportu. Niestety nigdy nie byłem dobrym graczem. W czwartek nasi zagrają z Rosją i czuję, że to rywalizacja nie tylko na arenie sportowej. Damy radę! Pamiętajcie, jutro wszyscy przed telewizory!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz