czwartek, 17 lipca 2014

Ubezpieczeniowe sprawy :)

Hej!

Pamiętacie pewnie, że w pierwszym poście napisałem, że jestem agentem ubezpieczeniowym. Dzisiaj chciałbym napisać trochę o swojej pracy :) Mam nadzieję, że dzięki temu odmienię trochę nasz fatalny wizerunek :) Znajomi pytają mnie, czy nie mam wyrzutów sumienia w związku ze swoją pracą, a ja... nie mam powodów, żeby je mieć :) Staram się tylko pomóc wybrać dobre ubezpieczenie swoim klientom.


Na łamach tego bloga chciałbym też poodpowiadać trochę na pytania, które często zadają mi ludzie w pracy. Jak wybrać ubezpieczenie - to chyba najpopularniejsze z nich. 

Question 1
Cóż, to faktycznie nie jest łatwa sprawa. Przede wszystkim nie da się udzielić żadnej porady, jeśli nie wie się za dużo o osobie, która chce kupić polisę... Jeśli chcesz podjąć słuszną decyzję, powinieneś przemyśleć kilka rzeczy: ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na ten cel, jakie opcje dodatkowe chciałbyś wybrać itd.

Ostatnio natknąłem się w necie na fajną stronkę, która trochę to wszystko rozjaśnia: dobreubezpieczenienazycie.pl. Jest tu dużo ciekawych artykułów o polisach.To nie jest jakaś tam reklama - strona nie opisuje jednego produktu. Jest tam za to wiele informacji o różnych typach ubezpieczeń oraz wskazówki, jak pozałatwiać wszystkie formalności. Jeśli jeszcze o tym nie wiedzieliście - w dzisiejszych czasach można kupić ubezpieczenie on-line :) Fajna sprawa, nie trzeba nawet wychodzić z domu. 

Jeśli ktoś z Was nie zdecydował się jeszcze na ubezpieczenie, mogę Was zapewnić, że warto. Nie ma co też zwlekać z tym zbyt długo - młodsi ludzie płacą duuuużo niższe składki. Wielu ludzi myśli, że nie ma po co tak dmuchać na zimne, "przecież nic mi się nie stanie". To duży błąd... Każdemu tak się wydaje, dopóki nieszczęście nie spotka właśnie jego. Polisa to taki bufor bezpieczeństwa, dzięki któremu Twoja rodzina  w razie czego (puk, puk, odpukać!) nie zostanie na lodzie.

A Wy - co myślicie na ten temat? Zapraszam do dyskusji w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz